Το κρίκετ, ένα από τα πιο δημοφιλή αθλήματα στον κόσμο, βρίσκεται σε μια κρίσιμη καμπή, καθώς η παραδοσιακή μορφή του χάνει έδαφος απέναντι στις πιο γρήγορες και θεαματικές εκδοχές του.
Με στόχο την αναζωογόνηση του αθλήματος, κορυφαίοι τεχνολογικοί ηγέτες, όπως οι Satya Nadella (Microsoft) και Sundar Pichai (Google), επενδύουν εκατομμύρια δολάρια στο αγγλικό πρωτάθλημα The Hundred. Το νέο format υπόσχεται να φέρει την επανάσταση στο κρίκετ, συνδυάζοντας σύντομους αγώνες, σύγχρονο θέαμα και φιλική προς το κοινό προσέγγιση, εμπνευσμένη από την τεράστια επιτυχία του Indian Premier League (IPL).
Παρόλο που το κρίκετ έχει παράδοση στην Αγγλία, η δημοτικότητά του έχει μειωθεί, καθώς η κλασική μορφή του (με πολυήμερους αγώνες) θεωρείται ξεπερασμένη. Το The Hundred, που ξεκίνησε το 2021, είναι μια πιο σύντομη και θεαματική εκδοχή, όπου κάθε ομάδα παίζει 100 μπάλες ανά παιχνίδι, ενώ οι αγώνες περιλαμβάνουν ζωντανή μουσική και παρουσιάσεις που απλοποιούν τους κανόνες για νέους θεατές.
Το εγχείρημα έχει ήδη προσελκύσει επενδύσεις 520 εκατ. λιρών, συμφωνίες με το Sky Sports και το BBC, καθώς και χορηγίες από εταιρείες όπως η KP Snacks. Οι επενδυτές βλέπουν μια τεράστια επιχειρηματική ευκαιρία, καθώς καλά οργανωμένα αθλητικά brands, όπως το NBA και το NFL, έχουν δει εντυπωσιακή ανάπτυξη. Το The Hundred επιδιώκει να ακολουθήσει τον ίδιο δρόμο, μετατρέποντας το κρίκετ σε ένα εμπορικά βιώσιμο και παγκοσμίως δημοφιλές άθλημα.
Πηγή: newmoney.gr