Ο Υπουργός Υγείας σε συνέδριο υψηλού επιπέδου της Πολωνικής Προεδρίας ΕΕ

Ο κ. Δαμιανός θα επιστρέψει στην Κύπρο στις 20 Φεβρουαρίου

Για τις Βρυξέλλες αναχωρεί την Τρίτη ο Υπουργός Υγείας Μιχάλης Δαμιανός, για να εκπροσωπήσει την Κυπριακή Δημοκρατία, σε συνέδριο υψηλού επιπέδου που διοργανώνει η Πολωνική Προεδρία του Συμβουλίου της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Σύμφωνα με ανακοίνωση από το Υπουργείο Υγείας, το συνέδριο, το οποίο θα πραγματοποιηθεί στις 19 Φεβρουαρίου θα έχει ως θέμα: «Φάρμακα κρίσιμης σημασίας για την ασφάλεια της υγείας – τρέχουσες προκλήσεις και η πορεία προς τα εμπρός».