Παρασκευή, 1 Νοεμβρίου, 2024
23 C
Limassol

Ο Βαφεάδης θα σώσει τον πλανήτη

Του Πατριάρχη

Θέλω να συγχαρώ τον υπουργό Συγκοινωνιών Αλέξη Βαφεάδη και την Βουλή ως Σώμα για την σοφή στάση τους στο θέμα της κλιματικής αλλαγής με την απαγόρευση κυκλοφορίας αυτοκινήτων με συμβατικά καύσιμα στο κέντρο των πόλεων.

Πιστεύω πως τώρα πλέον ο πλανήτης θα αρχίσει να ανακάμπτει. Θα κλείσει η τρύπα του όζοντος, θα σταματήσουν να λιώνουν οι πάγοι και θα μπει τέλος στην υπερθέρμανση των θαλασσών.

Οι επόμενες γενιές χρωστούν πολλά στον Α. Βαφεάδη και τη Βουλή μας, γιατί έδωσαν ένα αποφασιστικό χτύπημα στην καταστροφή του πλανήτη, ώστε οι γενιές που θα ακολουθήσουν να παραλάβουν μια καλύτερη γη από αυτή που παραλάβαμε εμείς.
Και εδώ τελειώνουν τα ανέκδοτα και ήρθε η ώρα να σοβαρευτούμε.

Καταλαβαίνω πλήρως την αναγκαιότητα λήψης μέτρων για το περιβάλλον. Τα μέτρα όμως πρέπει να έχουν λογική, αλλά στη περίπτωση μας η παράνοια χτύπησε κόκκινο.
Αν η Βουλή και το υπουργείο Συγκοινωνιών, συνόδευαν τις σοφές αποφάσεις τους, με εξαγγελία σοβαρών κινήτρων για τερματισμό χρήσης οχημάτων με συμβατικά καύσιμα, θα υπήρχε λογική.

Ξέρουν τις τιμές των ηλεκτρικών αυτοκινήτων; Ξέρουν ότι αυτά τα αυτοκίνητα, δεν φορτίζονται με φορτιστές κινητών τηλεφώνων; Ξέρουν ότι έχουμε άθλιες και αναξιόπιστες συγκοινωνίες; Ξέρουν ότι δεν μπορούν να αντιγράφουν στα τυφλά ότι ισχύει σε άλλες (προηγμένες) χώρες; Ξέρουν ότι είμαστε για τα πανηγύρια;
Και έρχομαι στο καλύτερο. Από την εφαρμογή του μέτρου εξαιρούνται τα περιπολικά, τα αυτοκίνητα της ΕΦ, τα ασθενοφόρα … και γενικώς τα κρατικά οχήματα.

Δηλαδή, οι πολίτες είναι αναγκασμένοι να κόψουν το λαιμό τους για να αλλάξουν τα αυτοκίνητα τους, αλλά το κράτος, το οποίο επιβάλλει τέτοιου είδους μέτρα, μπορεί αν κυκλοφορεί με ότι οχήματα γουστάρει.

Το πλέον προκλητικό, είναι ότι αυτό το κράτος φορτώνει τους πολίτες με το κόστος για την αγορά ρύπων, επειδή δεν κατάφερε να βρει άλλο τρόπο παραγωγής ηλεκτρισμού πέραν αυτού της καύσης μαζούτ και την ίδια στιγμή του λέει να βρουν αυτοί άλλο τρόπο για τις μετακινήσεις τους!

Παρεμπιπτόντως, προκύπτει ακόμα ένα ερώτημα. Τι θα γίνει αν υποθέσουμε ότι αύριο όλοι αλλάζουμε οχήματα και αγοράζουμε ηλεκτρικά; Η αγορά έχει τέτοια επάρκεια; Υπάρχει υποδομή συντήρησης αυτών των οχημάτων; Έχει μελετηθεί τι θα γίνει με τα πρατήρια υγρών καυσίμων, τα συνεργεία αυτοκινήτων, και τις επιχειρήσεις εισαγωγής ανταλλακτικών;

Δουλειές του ποδαριού.